ב.מ.וו סדרה 1 2019 - אוטו

ב.מ.וו סדרה 1 2019 יד שניה

ב.מ.וו סדרה 1 2019 יד שניה

קטגוריה: קומפקטיות
גירסה מומלצת:
19.0 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

ב.מ.וו סדרה 1 2019 יתרונות וחסרונות

יתרונות סביבת נהג איכותית, התנהגות כביש, ביצועים
חסרונות רשימת אבזור קצרה, נוחות בעיר, בידוד רעשים
בשורה התחתונה דינאמית ויקרה

ב.מ.וו סדרה 1 2019 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    בסוף 2019 הושק בישראל הדור החדש של ב.מ.וו סדרה 1. זהו הדור השלישי למכונית שהוצגה לראשונה ב-2004, והראשון שמבוסס על פלטפורמת הנעה קדמית במקום אחורית.

    ממדי הדגם החדש דומים לקודמו, אך הוא מבטיח להיות מרווח משמעותית מקודמו תודות לשימוש בפלטפורמת הנעה קדמית. בנוסף, נפח תא המטען גדל ב-20 ליטר ל-380.

    בישראל הדגם החדש יוצא לדרך בשתי גרסאות בנזין: 118i ו-M135i. לראשונה מנוע 1.5 ליטר שלושה צילינדרים המייצר 140 כ"ס ו-22.4 קג"מ, תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית.

    ה-M135i, שבעבר הציעה מנוע שישה צילינדרים, מסתפקת כעת בארבעה עם נפח של 2.0 ליטר, 306 כ"ס ו-45.9 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, שמאפשרת העברת עד 50% מהכוח לאחור וכוללת גם דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה.

    גרסת ה-118i מוצעת בארבע רמות גימור: "ביזנס", "וייב", "M ספורט" ו"סופריור", הנבדלות זו מזו גם בפריטים קוסמטיים חיצוניים. לכולן בלימת חירום אוטונומית במהירויות עירוניות, תיקון סטייה מנתיב וניטור שטחים מתים, מהצד ומאחור. ברמת הגימור "סופריור" ובגרסת M135i גם בלימת חירום במהירויות בינעירוניות ובקרת שיוט אדפטיבית.

    רמת האבזור הבסיסית, וייב, כוללת חישוקי "17, תאורת לד מלאה, חיישני חנייה, בקרת אקלים, אפשרות לבחירת מצב ניהוג, מערכת מולטימדיה עם מסך "8.8 ופיקוד קולי, הקרנת סמל ב.מ.וו מחוץ לרכב, תאורת אווירה ועוד.

    רמת M ספורט מוסיפה גימור ספורטיבי בחוץ ובפנים ושימוש בחומרים וגווני דיפון נאים יותר. בגרסה זו (וגם ברמות הגבוהות יותר) מוצעים מושבי M בהם משענת הראש משולבת במושב.

    לסופריור חלון גג, ספוילר אחורי, חיישני חנייה היקפיים, מצלמה אחורית ומערכת חנייה אוטומטית, מושבים קדמיים חשמליים ומפתח חכם.

    גרסת ה-M135i מציעה חישוקי "18, בולמים קשיחים יותר ונשלטים אלקטרונית, היגוי ספורטיבי עם יחס העברה משתנה, בקרת זינוק ומערכת פליטה ספורטיבית. לגרסה זו גם הופעה חיצונית שונה, מסך מולטימדיה גדול יותר ("10.25) ומחוונים מוקרנים ("10.25). היא כוללת בנוסף גם פתחי מיזוג ליושבים מאחור.

  • עיצוב ונוכחות

    למרות השינוי הגדול בבסיס, העיצוב דומה ונראה כהתפתחות לא מפתיעה אך זורמת יותר. הרכב נראה רחב יותר, ביחוד מאחור בשל יחידות התאורה הארוכות — שגם תורמות לתחושה נמוכה. הסבכה הקדמית גדולה, קצת מוגזמת ולא נאה במיוחד.

  • תא נוסעים ומטען

    בכניסה לתא הנוסעים מקבלים אותך מושבי ספורט נאים שמשלבים בד ואלקנטרה, ריפוד ודיפון עם תפרים בכחול, תאורת אווירה שמשתקפת על פסים כסופים, דוושות אלומיניום וגלגל הגה שמנמן שכיף לאחוז. מערך המולטימדיה החדש עם מסך "8.8 נאה מבעבר ובעל תצוגה מודרנית יותר. הוא נעזר בחוגה המוכרת והינו קל יחסית לתפעול.

    מצד שני, אין תחושת "וואו". בקרת האקלים פשוטה למראה, אינה מפוצלת וחסרה פתחים מאחור ברוב הגרסאות. גם האבזור, שכולל תאורת לד מלאה, אינו עשיר וחסרים מפתח חכם ומצלמת נסיעה לאחור.

    למרות שהישיבה גבוהה מבעבר, היא עדיין נמוכה יחסית ותורמת לאווירה דינמית. הראות לאחור מוגבלת.

    מאחור המרווח לרגליים שופר מהותית, אך המרווח לראש נותר גבולי. לתא המטען מראה נאה ומבנה שימושי.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.5 ליטר מאיץ היטב ומייצר תחושת זריזות מכובדת. המנוע שש למסור את מרכולתו כבר בסל"ד נמוך ואין הרבה טעם למשוך לסל"ד גבוה. ביחס לדו-מצמדיות, לתיבה פעולה שקטה ונעימה – לעיתים על חשבון זריזות. עם זאת, בנסיעה איטית וזחילה, כמקובל בתיבות מסוג זה, היא עשויה להיות קופצנית והססנית. תצרוכת הדלק טובה ונעה סביב 10.8 ק"מ לליטר ביום מבחן מאוד מאומץ. בשיוט רגוע ניתן לראות 15 ק"מ לליטר ואף יותר.

  • נוחות והתנהגות

    בנסיעה איטית, בייחוד בעיר, ב.מ.וו סדרה 1 2019 נוקשה מדי על שיבושים קטנים ובינוניים. מערך המתלים אפקטיבי יותר דווקא כשפוגשים שיבושים גדולים והנוחות גם משתפרת במהירות בינעירונית – ועדיין, שיבושים בינוניים מורגשים מדי. גם רעשי הכביש והרוח מוחשיים.

     

    למרות שינוי ההנעה, יש הנאה. כבר בשניות הראשונות היא מציגה תגובה זריזה לפקודות הנהג, עם תחושה נחושה ומדויקת. להיגוי משקל ותחושה עדיפים על הדגם היוצא, גם אם הוא מושפע לעיתים משיבושים ומלוחמת הגה.

    כשקרבים למגבלות, מרגישים את השפעת ההנעה הקדמית, וקל לאתגר את אחיזת הצמיגים הקדמיים. לתחושת היציבות במהירות גבוהה תורמת גם מערכת בלימה מדויקת.

     

  • תמורה למחיר

    הבעיה האמיתית בתחום התמורה שייכת לכל הקטגוריה. הקומפקטיות היוקרתיות שלפני שנים ספורות הבטיחו "יוקרה לכל פועל", התייקרו מהותית. סדרה 1 הבסיסית התייקרה ב-15 אחוז ועדין היא אינה עשירה במיוחד באבזור.

  • מה חדש בב.מ.וו סדרה 1 2019

    השקת הדור החדש בישראל בנובמבר 2019.

  • סיכום

    למרות החשש, נראה שבמובנים רבים ב.מ.וו סדרה 1 2019 מהנה מקודמתה. בשל היכולת וההתנהגות היא נותרה הבחירה בקטגוריה למי שמחפש תחושה דינאמית, ודורשת כעת פחות פשרות מבעבר בתחום המרווח. היא עדין מיוחדת וההתקדמות הטכנולוגית מורגשת, גם אם הנוחות ועיצוב תא הנוסעים אינם תמיד מרשימים.

ב.מ.וו סדרה 1 2019 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ב.מ.וו סדרה 1

כתבות ומבחני דרכים ב.מ.וו סדרה 1

ברשותך ב.מ.וו סדרה 1?

ציון ותגובת גולשים

ב.מ.וו סדרה 1 מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5